Samsung UE40F7000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 699 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F7000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

altmeijer 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Deze tv gekocht n.a.v. Consumentenbeoordeling. Prachtig beeld, vooral na instellingen consumentenbond. Geluid valt tegen.
Snel reagerend op draadloze internetverbinding.
Somt valt het beeld kort weg -om vervolgens vanzelf weer verder te gaan. Ook up-date firmware blijft zich dit soms voordoen.

djrc18 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Mooie televisie en verbluffend veel mogelijkheden.
Alle applicatie's die erop zitten functioneren prima, en werken vlot. Het geluid van de tv is goed, beeldkwaliteit ook. Maar wat mij erg tegenviel is het backlight bleeding. Dit zou naar mijn idee niet mogen bij een tv uit dit kaliber.

AVO 1 31-01-2014

Is nooit helemaal te voorkomen bij edge-LED. Heb daar niet of nauwelijks last van. Advies: Schroef de helderheid iets terug, dan heb je er veel minder last van.

jhsmverhulst 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Deze TV is zelfs mooi als ie uit staat. Aan overtreft ie alle verwachtingen (in ieder geval de mijn). Gebruiksvriendelijk menu, veel mogelijkheden en mooie extra's zoals de ingebouwde camera en de bediening via handbewegingen. Ook de SMART funties zijn veelzijdig en ideaal voor de kleinste in ons gezin. Rustig beeld, vlijm scherp en goed geluid. Smalle rand van geborsteld aluminium. Ook de AB is erg gelikt.

jhsmverhulst 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Gebruik van de TV wijst zich vanzelf door de handige overzichtelijk AB. Voorzien van een camera en bediening door met je handen te zwaaien. Veel SMART functies, ideaal voor de kleine in ons gezin. Zelfs als de tv uit staat is ie erg mooi door het ontwerp, super strak met een smalle rand. Als ie aan staat een zeer strak en rustig beeld.

philenmik 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Beoordeling 9.4 gebaseerd op een paar dagen gretig in gebruik.Super makkelijk installeren en vormgeving is mooi strak met een miniscule metalen rand op een prachtige voet. Geluid is duidelijk en het beeld ook, de mogelijkheden zijn enorm en ook de kinderen zijn erg enthousiast over de vele apps.Ook het navigeren van apps naar bv.tv gaat supersnel en alles is ook te bedienen met 1 afstandsbediening. Kortom een prima aankoop.

de00004 23-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Mooie TV met een fantastische beeldkwaliteit. Het gebruik gaat vrij natuurlijk en de browser is behoorlijk snel.

Jack Mossel 18-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Ik heb de UE40F7000 nu een paar maanden en nog steeds zeer tevreden erover. Ik was over het geluid best wel tevreden, maar toen mijn radio kapot ging heb ik er een samsung soundbar bij gekocht. best wel een groot verschil ! Nu is het nog leuker om tv te kijken en te luisteren. Ik krijg wel regelmatig een melding "zender gecodeerd", ik heb ziggo. Dat duurt soms minuten lang, je hebt dan gewoon geen beeld.

maljanssen 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Mooi apparaat. Zeker een aanrader. Geluid vind ik alles mee vallen. 3D is ook een mooie ervaring. Kinderen kijken nu filmpjes van you tube nu vanaf de TV. Werkt prima.

keesdijkhuizen 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Samsung komt wederom met een zeer complete televisie met veel mogelijkheden, zoals smart-tv en het afspelen van videobestanden via een harde schijf.
Kortom, een echte aanrader!

amsterdam2006 12-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Prachtig scherp beeld, het geluid is prima, wifi aangesloten ging goed (heeft zoon gedaan) TV staat zeer stabiel op platte voet, bewust voor gekozen ipv de 4 poot. Over duurzaamheid valt nog even niets te zeggen.

Nico Laas 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Prachtige televisie! We wilden eigenlijk liever een donkere rand om het scherm omdat die meer wegvalt als je tv kijkt, maar het blijkt dat de doffe aluminiumkleur nu ook niet storend is bij het kijken en door de plaatsing in een kast eigenlijk wegvalt. Nu nog zien te ontdekken hoe we de verlichting van het woord SAMSUNG in de (mooie) voet uit moeten schakelen, want dat is wel hinderlijk. Volgens de verkoper moet dat kunnen, maar om wegwijs te worden in alle mogelijkheden kost ons nog even....

A.vanBeek86970 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Nu sinds enkele maanden in gebruik. Er zijn wat verbeterpunten. Het zal niet meevallen het geluid te verbeteren wegens het gebrek aan ruimte voor een goede klankkast. We laten het geluid in principe via de aangesloten mediabox lopen, maar soms is dat niet mogelijk. De geselecteerde externe geluidsbron is echter met geen mogelijkheid actief te krijgen. Ook de monteur staat voor een raadsel. Het nieuw geplaatste moederbord biedt ook geen soelaas. Is niet het ergste, maar toch vervelend.
Voor het overige zijn we zeer te spreken over het toestel. Het beeld is werkelijk goed en een verademing ten opzichte van ons (al 7 jaar oude) plasmascherm.
Fijn is ook dat er nauwelijks een zichtbare rand om het beeldscherm is. Handzaam verder de manier van het aansluiten van de kabels. Ons scherm hangt een de muur met een ophangbeugel die het mogelijk maakt het toestel de benodigde ruimte te creëren bij het plaatsen of verwijderen van kabels. Is goed over nagedacht.
T.o.v. ons oude plasmascherm valt verder op dat dit toestel maar liefst 75% zuiniger is in stroomverbruik. En dat is op jaarbasis in ons geval meer dan € 100,--.!
We wisten dat de beeldkwaliteit in de loop van de jaren was verbeterd maar verwachtten niet een dergelijk groot verschil mee te mogen maken. Scherp tot in alle details. We zijn, kortom, nog meer verrast dan we aanvankelijk voor mogelijk hielden.

Agneya 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Fantastisch beeld. Veel functies op smart-TV (buienradar bijv). Opnemen terwijl je naar iets anders kijkt. Camera bied veel mogelijkheden, bijv. contact met familie in het buitenland. Dit is 2.0

stamd50 07-01-2014

Ik kan niet naar een andere zender kijken als ik iets opneemt. Alleen de op te nemen zender kan ik kijken en Ned 1, 2 en 3. Moet ik hiervoor iets instellen? Wie kan mij adviseren?

lav 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Ik heb de tv reeds een paar maanden in bezit bevalt me prima, het blijft een top tv en een sieraad voor het oog, alle lof voor dit prachtige toestel

CPHdeJong 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Prachtige vormgeving, zelfs de voet is prachtig. Vele mogelijkheden met heel veel apps o.a. Uitzending gemist, maar ook Pathe etc etc. Alles via de Samsung store. Na een niet zo vlekkeloze start; de TV is omgeruild omdat de apps het niet deden, volgens mij nu waar voor mijn geld. Inclusief twee 3d brillen en een tweede afstandsbediening. Kortom, nu genieten van de vele mogelijkheden die deze tv mij biedt!

R-Hendrix 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Wij zijn erg tevreden over onze aankoop. Erg mooi beeld. De Apps in de SMart omgeving werken ook erg prettig. Ook is de TV er snel bij het openen van Apps, het zappen en dergelijke.
In een modern interieur staat deze TV erg goed. De vormgeving met smalle rand, en rechthoekige voet is heel mooi. Ook de ingebouwde camere werkt erg goed icm Skype. De installatie was een fluitje van een cent, het sprak allemaal voor zich. Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken de afgelopen weken. Bij aankoop heb je altijd enige twijfel of je de goede keus hebt gemaakt. Wij zijn nog steeds erg overtuigd dat het de beste keus is geweest.

M. van Hofwegen 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Gewoonweg een geweldige TV. Uitstekende beeldkwaliteit en de mogelijkheden die deze TV biedt zijn te veel om op te noemen. Met name het SMART-gedeelte zit erg goed in elkaar!

meister2014 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Ik heb ook een Philips TV en was erg gefrustreerd over het Smart TV deel en de langzame reactie van de bediening. Bij deze TV werkt alles gladjes en snel, alsof je op een smartphone zit te browsen. Beeld is helder en erg scherp. Contrast standaard wat hoog, maar zeer uitgebreid instelbaar. Ook skype werkt goed via de ingebouwde camera. Installatie ging ook erg snel en makkelijk. Tot nu to erg tevreden dus!

Marjolein2810 01-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Ben nog steeds super tevreden over mijn samsung UE40f7000 echt een top tv met veel mogelijkheden en functies. Het geluid kan altijd beter maar wat er op zit is voor bij ons thuis prima. Het beeld is echt super geweldig zelfs. Het heeft ook een mooie vormgeving En is makelijk in gebruik.

pejece1960 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Een geweldige tv. Hij oogt door de smalle rand zeer fraai en heeft een ongekend scherp beeld.
De mogelijkheden zijn legio. Beide afstandsbedieningen functioneren prima als is de smart AB even wennen.
Geluidskwaliteit is niet top, maar is opgelost mbv een soundbar.
Aanrader

AVO 1 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Ik heb de tv nu een half jaar. Ben alleen nog maar enthousiaster geworden over de mogelijkheden. Beeld is haarscherp en bij een 3D-film is de ervaring ongekend.
Skypen en foto's (die je met AllShare streamt) bekijken is een bijzondere ervaring, elk detail wordt haarscherp weergegeven.
Daarnaast verbaas ik mij nog steeds over de geluidskwaliteit, zeker wanneer je in ogenschouw neemt dat de tv zo plat is.
Kortom, nog geen moment spijt gehad van de aankoop.

famdejonge10 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Mooi apparaat met haarscherp beeld. Nog geen nadelen gevonden. Heel handig dat je je films en afbeeldingen vanaf je computer direct kan streamen naar deze TV.

marco39 25-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Gisteren ook bezweken voor de beeldkwaliteit van deze Tv. Had al een full HD Led tv, maar deze beeldkwaliteit is toch weer een stapje hoger. Wat meegespeeld heeft in de keuze is de mogelijkheden van de evolution kit in de toekomst. Dit lijkt nu aantrekkelijk, maar de ontwikkelingen van de techniek gaan wel snel. Enfin we zien wel tegen die tijd.
Bij de installatie problemen om de ziggo Ci module geïnstalleerd te krijgen. Kreeg eerst de foutmelding dat de module niet geaccepteerd werd. Telefonisch contact met Samsung werd ik niet vrolijk van. Er zou alleen een nieuwe Ci module inpassen die interactieve diensten ondersteund. Bij contact met de winkel (Tummers te Roermond) gaven ze aan dat de Tv de mogelijkheid moest hebben om de Ci module softwarematig te updaten. Dit was weer wat anders als nakijken of de laatste firmware software geïnstalleerd was, en inderdaad ergens verscholen in het menu was deze optie aanwezig en werd de cam module herkend.
Nogmaals beeldkwaliteit is super. Geluid is voor een led Tv heel aardig. Tv heeft wat mogelijkheden om e.e.a te simuleren met surround, film, muziek enz. Wil je goede kwaliteit dan gewoon op de reguliere versterker aansluiten.
Duurzaamheid maar een 9 ingevuld. Is nu natuurlijk niets van te zeggen, maar we hopen lang van deze Tv gebruik te kunnen maken zonder problemen.

ron westdijk 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Na 10 jaar een plasma televisie, uiteindelijk deze gekocht.
Het beeld en geluid zijn super. Er zitten veel mogelijkheden op welke makkelijk in gebruik zijn. De hand-en stembediening is helemaal leuk.
Begrijpelijk dat deze televisie als beste getest is door de consumentenbond.

TolgaKaya 22-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000SL

Ik zag op consumentenbond.nl dat deze tv hoog gescoord had en daarom had ik het gekocht. Nu zie ik dat het geen miskoop is. Lang leve Samsung!!! Lang leve Consumentenbond!!!